آلبالوی کوچولوی من و بابا

خاله رز

1390/2/10 14:52
نویسنده : مامان شقایق
655 بازدید
اشتراک گذاری

آلبالوی من دیروز تولد خاله رز بودj، اما چون خیلی شیطونه روز تولدش ول کرد و رفت مسافرت  aواسه همین هم ما نتونستیم ببینیمش و بهش کادو بدیم.

اما من شب آدرس وبلاگ شما رو دادم به خاله تا بره ببینه و کلیییییییی ذوق کنهf  (جای کادو)

آخه قبل از تشریف فرمایی شما این یه دونه خاله داره خودشو میکشه وای به روزی که بیای، والا خدا شانس بدهe

این خاله رز اگه در حقت مادری نکنه بی شک از دادن جونش برات دریغ نمیکنه;

خلاصه دیشب هم کلی هیجان زده شد و از خودش شادی در کردv   ،باشد که سال دیگه با حضور شما دیگه تولد خاله رز رنگ و بوی آلبالویی به خود بگیرد  b

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان تربچه
10 اردیبهشت 90 22:33
سلام شقایق جون مرسی از دلداریت راستش این دفعه خیلی امید داشتم، واسه ی همین وبلاگ زدم اما خب خدا نخواست دیگه منم با امید زندم و به امید نی نی این وبلاگ رو به روز می کنم
خاله رز
10 اردیبهشت 90 23:11
وای عزیزمن اگه بدونی این مامان تو چقدر منو خوشحال کرد با این کارش .خوشگل خاله که عاشقانه منتظر اومدنتم بدون که من عاشق مامان آلبالوی توام وواسه بابی خوبت احترام زیادی قائلم .پس ثمره ی این دو عزیز واسه من قد یه دنیا عزیزه .زودی بیا که خیلی منتطرییییییم.حالا واسه دست گرمی و دلگرمی من یه بوس به خاله بده که مریضتم.بوووووس
خاله رز
10 اردیبهشت 90 23:15
آخ راست میگه این مامانی تو .من رفتم سفر .اما از او بهتر خبر وبلاگ آلبالو کوچولو بود که بهترین کادوی من بود.راستی به کسی نگی اما خاله ت 39 سالگی شو جشن گرفت .بابا زود بیا پیر ششششششدم .
مامان ابوالفضل
11 اردیبهشت 90 18:46
سلام به آلبالو تولد خاله ی آلبالو مبارک
مامان شقایق
13 اردیبهشت 90 2:18
مرسی خاله ندا که به فکر مایی خوشحال میشم به ما سربزنی و لینک کنیم همدیگرو