آلبالوی کوچولوی من و بابا

دعا کن دعا

1390/5/30 20:32
نویسنده : مامان شقایق
690 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

یه خبر بد دارم برات.

بابا بزرگت ،بابولی هوشنگ بیمارستانه.امروز حالش بد شد و الانم توی ccuهست .ازت یه خواهش دارم .حالا که تو هنوز اونجایی جای من به تمام فرشته ها التماس کن که از خدا بخوان تا بابولی هوشنگ تو رو ندیده و لذت در آغوش کشیدن تو رو نچشیده و به بزرگترین آرزوش نرسیده از پیش ما نره.

همین امشب که شب عزیزی هم هست تو پیش منو خدای من واسطه شو فرشته کوچولوی من.ناراحتناراحتافسوس

پسندها (1)

نظرات (7)

نيلووو
31 مرداد 90 3:13
عزيزم خدا رو به همين شب عزيز قسم ميدم كه بابا هوشنگ مهربونتون زود زود به خونه برگرده و دل همتونو شاد كنه توكل به خدا


نیلوی عزیزم مممنونم ازت خدا سایه بایای خوب تورو هم روی سریت همیشه حفظ کنه
نسترن
31 مرداد 90 17:24
ایشالا که حالشون بهتر بشه.من از صمیم قلب براشون دعا میکنم.........
بی خبرمون نذارین...

مرسی نسترن عزیزم فعلا که هنوز توی ccu هستن
هنوز هم به دعاتون احتیاج داریم
خاله رز
4 شهریور 90 0:24
عزیزم اینو واسه مامانت مینویسم که قدیه دنیا دوستش دارم.خواهر قشنگم تو همیشه واسه من اسطوره ی قدرت وشهامتی نمیخوام اون روزکه گفتی برسه و بابامون به آرزوش نرسه.پس قوی باش و هرچه زودتر خواهرزاده ی کوچولوی منو و نوردیده ی بابا بزرگشو به دنیا دعوت کنید.بوووووووووس

خاله رز آلبالو قول میده که زودی بیاد از تو هم میخواد که هم دعا کنی شرایط برای اومدنش زودتر فراهم بشه هم که اینکه دعا کنی اون بتونه بهترین بابابزرگ دنیا رو ببینه.بووووووووووس از طرف آلبالو برای خالش

خاله رز
7 شهریور 90 0:23
آخ که اگه اون روز برسه و مامانت بگه که تو تو راه اومدن پیش مایی .چه روزی بشه واسه ما .میخوایم همگی جشن بگیریم و واسه مامانت هرکاری ازدستمون بر ماید انجام بدیم تا توهم سالم و قوی بیای به این دنیای بزرگ وبشی همه ی دنیای من و مامان بزرگ و بابابزرگت + مامان وبابات .بوووس
مامان تربچه
10 شهریور 90 13:26
ان شاالله خدا زودتر شفاشون بده
faeqeh
13 شهریور 90 16:15
انشاالله که حال بابا بزرگ البالو زود زود خوب میشه نگران نباش
يك دوست
15 فروردین 91 22:30
عزیزم آهنگ صدایت با به دنیا آمدنت زیباترین ترانه زندگي مادرت ، نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنش و وجودت تنها دلیل زنده بودنش است ، پس با او بمان تا زنده بماند. تولدت مبارک