آلبالوی کوچولوی من و بابا

آزمایش

1390/4/23 12:56
نویسنده : مامان شقایق
659 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقل من

اینقدر خستم که نگو و نپرس.این چند وقته مامانت حسابی کد بانو شدهب  ق و مهمونی پشت مهمونی میده.

 

 

آخه مجبور بودم بخاطر خونه جدید همه رو دعوت کنم.بابا و خواهرای بابایی.مامان بابایی و یه روز هم کل فامیل مامانی اومدن البته خانوما .از ذکر جزییات میگذرم چون نمیشه خیلی چیزا رو گفت اما تو این قضایا یه سری واقعیتها رو در مورد روابط انسانی فهمیدم که خیلی هم خوشایند نبود.بگذریم آلبالوی من.ق

 

 

 

 

 

 چند روز پیش رفتیم سراغ آزمایشهایی که خانوم دکتر برامون نوشته بود،مال من اینقدر زیییییییییییییییییاد بود که نگو و نپرس ق.انگار در رابطه با هر مشکلی که میشه یه انسان دچارش بشه برام آزمایش نوشته بود.مال باباییت کمتر بود.آزمایشگاهیه میخندید و گفت که دکتر ما خیلی وسواس بخرج داده.میگفت یه سری از این آزمایشها مال کساییه که فامیلی ازدواج کردن یا مثلا چند وقته که اقدام کردین اما خبری نشده.

اما من معتقدم کسی که میتونه بد نیست که از اول همه این کارها رو بکنه تا مطمین بشه و روزه شک دار نگیره.بابا میگفت مستانه جون و علی جون ( دوستای خیلی خوبمون) اصلا دکترشون از این آزمایشها بهشون نداده( مستانه ٦ ماهشه). ولی من بازم راضیم که داریم اینکارو میکنیم و به دکترم هم اطمینان دارم.خلاصه جواب بابایی خیلی زودتر از من حاضره .مال من ٥ مرداد حاضر میشه.ص

پس وقتی حاضر شد و رفتیم پیش خانم دکتر زودی میام و خبرای خوبو بهت میدم. ض

شیرین ترین آلبالوی دنیا کم کم تو هم آماده شو تا با فرشته ها خداحافظی کنی چون تا یکی دو ماه دیگه باید بیای تو دل من.ض     ت

پس فعلا پیش فرشته های مهربون خوش بگذرون.ح

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان تربچه
22 تیر 90 16:44
سلام شقایق جون
خسته نباشی
انشاالله که همه چیز مرتبه و زود مامان میشی

مرسی عزیزم
برام دعا کن کیانا جونم
مامان تربچه
25 تیر 90 19:17
ای مخزن سر کردگار ادرکنی ای هم تو نهان هم آشکار ادرکنی بگزیده برای خویش هرکس یاری ای در دو جهان مرا تو یار ادرکنی . . . دوست عزیزم عیدت مبارک
دانيال
27 تیر 90 9:34
سلام خاله و مامان آينده مي تونم خواهش كنم به دانيال راي بديد متشكر مي شم مامان دن دني
دانيال
28 تیر 90 8:37
سلام خاله جون مي شه به من راي بدبد كدم 67 است . دوستون دارم دانيال
مامان پریا
29 تیر 90 20:31
خاله ی خوبم اسم من پریا است به وبلاگم سر بزنین و منو به عنوان نی نی شگفت انگیز انتخاب کنید کد من 58 آدرس وبلاگم www.ghab-o-shishe.niniweblog.com ازتون خیلی ممنونم
خاله رز
31 تیر 90 2:26
واااای نازنین ترین خواهر زاده ی دنیا واسه اومدنت خیلی بیتابیم .حالا این مامان و باابای تو کی وقت کنن کامل آزمایشاشون وبدن و تصمیم قطعی واسه خداحافظی تو بافرشته های آسمون(به قول مامانیت ) بگیرن من جون به لبم .به هرحال هرچی خدا بخواد.همون میشه .بدون که هرچه زودتر بیای بهتر ه و ما جوونتر .تو که خاله ی پیرو زشت و غر غرو نمیخوای که

آخی خاله جونش،آلبالو قول میده زود زود بیاد مرسی که انقدر دوستش داری و منتظرشی خاله رز بوووووووووووووس

نيلووو
2 مرداد 90 1:44
شقايق عزيزم اولا ممنون که به وب سام من سر زدين در ثاني برات بهترين ها رو از خدا ميخوام که يکي از اين بهترينها يه فرزند سالم و صالح هستش توکلت به خدا باشه خودش واست بهترينها رو انتخاب کرده که به موقعش بهت ميده صبور باش گلم ...

نیلو جونم ممنون از لطفت عزیزم منهم برای خونواده سه نفری شما بهترینها رو آرزو میکنم
نيلووو
2 مرداد 90 3:53
شقايق جون من شما رو لينک کردم اگه دوست داري منو بلينک عزيزم


حتما عزیزم
مامان پریا
2 مرداد 90 22:08
با سلام خاله ی مهربون من مامان پریا هستم شما رو به بازدید از وبلاگ زیبا ساز وبلاگ و همچنین وبلاگ پریا گلی ...با آدرس http://ghab-o-shishe.niniweblog.com دعوت می کنم
nasrin
6 مرداد 90 3:01
سام نی نی جواب ازمایشات چی شد ؟انشالله که خوب خوب باشه زودی مامان شی ببینی چه کیفی داره


سلام نسرین جونم
آره جواب رو گرفتم پیش دکترهم رفتم مشکل خاصی نیست خدارو شکر فقط باید صبر کنم تا مشکل معده ام کامل خوب شه .بعد هم یه آزمایش دیگه داد حالا باید هفته دیگه دوباره برم پیشش.فعلا باید سفت و سخت بچسبم به این معده داغون
مدرسه ی مامان ها
6 مرداد 90 11:34
سلام مامان مهربونِ آینده امیدواریم به زودی زود آلبالو کوچولو میاد مدرسه ی مامان ها منتظر نظرات مفید و سازنده ی شما هست.