آلبالوی کوچولوی من و بابا

از برکات وجود آلبالو

1390/4/5 23:38
نویسنده : مامان شقایق
691 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه آلبالوی مامی

فقط خواستم بگم مرسی از اینکه نیومده این همه برکت و خیر با خودت داری میاری.

قبلیها رو که خودت میدونی جدیدش هم اینکه مامان بعد از ١٠ سال معده درد به هوای تشریف فرمایی شما تو دلش،بالاخره رفت دکترش

هوررررررررررررررراااااااااااا

از زمان کنکور این دردهای لعنتی شروع شدن تا امروز.اما بالاخره مجبور شدم برم آندوسکوپی.البته بیهوشم کردن ،طبق معمول هم که این ددی شما بخاطر من از کار و زندگیش زد تا پیش این مامان لوست باشه .خاله رز هم که پای ثابت قضیه بود.

خلاصه آقای دکتر گفت که من شانس آوردم با این ورم اثنی عشر و رفلاکس معده و کلی زخم کوچولو تو معده به اضافه یه زخم بزرگ در معده

ح

تا حالا معدم خونریزی نکرده،

خ

بازم از حضور بیحضور شما حضرت آلبالو کمال تشکر رو دارم که مارو به صرافت انداختی تا بریم دکتر

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

ا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

faeqeh
6 تیر 90 1:46
حالا مونده برکات وجود آلبالوها بهت ثابت شه من که ایمان اوردم چون اگه میدونستم بعد 7 سال بچه دار نمیشدم

راست میگی واقعا ما فعلا تصمیم گرفتیم و اینجوریه وای به وقتی که بیاد

مامان تربچه
6 تیر 90 9:26
وااااااای چه خطرناک
راستش من هم مشکل شما رو دارم، یعنی من هم برم آندسکوپی؟ میترسم
معده ی من هم موقع امتحانات و استرس و ... به هم میریخت. البته الان بهترم. کلیدیوم سی، فاموتیدین و دایمتیکون میخورم

آره کیانا حتما برو منهم زمان طولانی رانیتیدین و امپرازول مصرف میکردم اما همشون درمان موقت بودن.واقعا نمیدونم این درد وحشتناک رو چجوری این همه سال تحمل کردم.اگه خواستی اسم دکترم رو بهت میگم واقعا حاذق و خوبه.
مدرسه مامان ها
7 تیر 90 11:13
الحمدالله که خطرآفرین نشد براتون. همیشه موفق و سلامت باشید و آلبالوتون رو خدا براتون نگه داره. مدرسه ی مامان ها منتظر نظرات مفید شماست.
مامان تربچه
9 تیر 90 10:28
از مبعث او جهان جوان شد
گیتی چو بهشت جاودان شد

دوست عزیزم
عیدت مبارک


عید شماهم مبارک

ساغر
11 تیر 90 1:57
عزیزم بمنم سر بزن
http://farzandkhandeh.persianblog.ir/


حتما عزیزم


دانيال
13 تیر 90 11:12
سلام
من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد
متشكرم مامان مهربون



باشه حتما عزیزم
مامان تربچه
13 تیر 90 19:08
سه نور آمد به عالم پر ز احساس معطر هر سه از عطر گل یاس سه نور تابناک آسمانی حسین بن علی ، سجاد و عباس دوست گلم، عیدت مبارک التماس دعا
faeqeh
21 تیر 90 0:07
دیدی بد قولی کردی ؟میدونی جند وقته نیومدی؟
faeqeh
21 تیر 90 22:46
شقایق جون مرسی که به ما سر زدی ولی پست جدید بزار ببینیم خودت چه طوری؟


اونم به روی چشم