آلبالوی کوچولوی من و بابا

اندر ادامه آزمایشات

1390/5/8 19:55
نویسنده : مامان شقایق
692 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان

عزیزم بالاخره جواب آزمایشامون حاضر شد و رفتیم پیش خانم دکتر. خدا رو شکر باباییت مشکلی نداشت.

منهم کلا خوب بودم مثلا به قول خانم دکتر برعکس اکثر خانمها نه تنها کم خونی ندارم بلکه یه مقدار هم خونم غلیظه اما مسیله خاصی نیست.آهن و بقیه چیزام هم خوب بود.فقط یه ویروسی توی بدنم هست که باید اون اول deactive شه،خانم دکتر بازم برام آزمایش نوشت که همون روز دادم .

ضمنا معده ام هم باید خوب خوب شه چون تو سه ماهه اول فقط شربت آلمینیوم ام جی و بعد هم فقط رانیتیدین میتونم مصرف کنم .منهم که این دو تا هیچ تاثیری روم نداره .دو شنبه وقت دکتر معده دارم باید بهش بگم اگه میشه درمان رو سنگین تر کنه که تا دو ماه دیگه مشکلی نداشته باشم.

ده روز دیگه باید با جواب آزمایشم باز برم پیش خانم دکتر .از خدا ممنونم که مشکل جدی نداریم و ظاهرا به زمان بندیمون میرسیم. با خبرای جدید بر میگردم پیشت عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان تربچه
9 مرداد 90 9:53
سلام شقایق جون
خدا رو شکر که سالم هستید

مرسی عزیزم راستی سفر خوش گذشت؟؟

یک مرد کوچک
9 مرداد 90 11:54
سلام . من کیارش هستم .ایشالا نینی شما هم سالم به دنیا میاد.وقتی به دنیا اومد اجازه میدیدین من با نی نی شما دوست باشم؟ اگه اجازه هست منو لینک کنید لطفا

کیارش جون البته نی نی من هنوز پیش فرشته هاست و نیومده تو دل مامانش اما مطمئنا دوست داره با تو دوست باشه واسه همینم منم شمارو لینک میکنم

نسرین
10 مرداد 90 3:42
خدا رو شکر شقایق جون خیلی خوشحال شدم

مر سی نسرین برای امروز هم دعا کن که معده ام رو بگه زود خوب میشه
در ضمن بابا miss u
مامان تربچه
10 مرداد 90 9:37
ماه رمضان شد، مى و میخانه بر افتاد عشق و طرب و باده، به وقت ‏سحر افتاد افطار به مى كرد برم پیر خرابات گفتم كه تو را روزه، به برگ و ثمر افتاد با باده، وضو گیر كه در مذهب رندان در حضرت حق این عملت ‏بارور افتاد التماس دعا
مامان علی
11 مرداد 90 15:53
سلام شقایق جون.ما تقریبا هم سن هستیم.امیدوارم نی نی تون زودتر بپره تو بغلت.از وب رئیس جمهور آینده دیدن کن.در لحظات نورانیتون مارو فراموش نکن