آلبالوی کوچولوی من و بابا

استرس برای چی؟؟؟؟

1390/5/16 16:36
نویسنده : مامان شقایق
766 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

زیاد حالم خوب نیست تا دو ساعت دیگه باید برم پیش خانم دکتر اما نمیدونم چرا الکی استرس دارم البته در حد زیاد. یه جوریم که زیاد هم جور خوبی نیست اونم باز نمیدونم چرا!!!!!!!!

راستی رفتم دکتر معده داروهامو عوض کرد.خیلی قویترن .این چند روزه هم خدارو شکر درد نداشتم یعنی میشه با همین داروها خوب شم ؟؟؟؟ خیلی هم رژیمم رو رعایت میکنم.باید آخر شهریور دوباره برم پیش دکترم.

اما چرا الان اینجوریم؟؟؟ دعا کن شب که برگشتم با خبرای خوب برگردم  و این استرس لعنتی ازم دور شده باشه. هزارتا فکر تو سرمه: اگه فولیکول خوب نداشته باشم؟ اگه ویروسه غیرفعال نشده باشه؟اگه معده ام دیرتر خوب شه؟ اصلا اگه یه عالمه طول بکشه تا باردار شم ؟؟ وووااااااااااای اصلا نمیتونم به اینا و صد تا چیز دیگه که نگفتم فکر نکنم ، از طرفی هم میدونم که هرچی استرسم بیشتر باشه و بیشتر نگران باشم بدتره. بابا خوش بحال اونایی که یهو باردار میشن و نمیفهمن چی شد که اینطوری شد!!

بگذریم عزیزم من میرم اما تو برای مامان خیلی دعا کن خیلی خیلی.

شب برمیگردم پیشت عزیزکم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

نیلووو
17 مرداد 90 14:02
مامان شقایق جون سعی کن همیشه به خودت انرژی مثبت بدی توکلت به خدا باشه
من و سام هم واست دعا میکنیم بدون هیچ مشکلی خدا یه نی نیه ناز بذاره تو بغلت

مرسی نیلو جونم و سام گلم

نسترن
17 مرداد 90 14:23
سلام سلام دوست گلم.
ممنون که بهم سر زدین.
نگران نباشید اصلا همه چی به خوبی و خوشی پیش میره و ایشالا یه نی نی خشگل میاد توی بغلتون...
رمزو به صورت خصوصی میذارم براتون.لطفا برید توی آخرین نظرات خوانندگان.
بووووووووووس

ممنون نسترن جان منهم برات آرزوی بهترینها رو میکنم
نسترن
17 مرداد 90 14:26
راستی با اجازه لینکتون کردم
nasrin
21 مرداد 90 5:13
salam dost joon.ziad dari sakht migiri ye rozi ke kheili zoode ninit to baghaleto dari be hale emrozet mikhand enshallah. i .