آلبالوی کوچولوی من و بابا

ادای دین

1390/4/4 13:12
نویسنده : مامان شقایق
659 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی قرمز و کپلت آلبالوی من

اگه بدونی پنجشنبه جمعه مامان و بابا کجا بودن؟؟؟  ش یه جای عالی،جایی که یه دنیا آرامش بهمون داد و لذت، جایی که انگار یه کوله بار فکر و نگرانی و خلاصه هرچیز منفی رو از روی دوشمون برداشتن.

بعععععله رفته بودیم مشهد.سه سال پیش یعنی چند ماه بعد از عروسیمون من و بابایی با خاله رز و مامان بانی و بابابزرگ با هم رفتیم مشهد. بابا اولین بارش بود اما همون یکبار کافی بود تا به امام رضا ارادت پیدا کنه و کلی باهاش قرار مدار بزاره. تو این سه سال فرصت نشده بود که بریم اما سر جریان خونه دو تایی نذر کردیم اگه جور شدیم بریم زیارت، و رفتیم. سس

پنجشنبه ظهر رسیدیم و جمعه ساعت یک نیمه شب هم برگشتیم. انقدر عالی بود که نگو و نپرس.انقدر خوشحال بودم و ممنوون که برعکس همه موقع زیارت خنده از روی لبم محو نمیشد ب، آخه این امام مهربون حسابی سفارش مارو به خدا کرده بود و ما هرچی ازش خواسته بودیم بهش رسیدیم. اون به قولش ادا کرده بود و ما هم باید دینمون رو ادا میکردیم.

اینبار ازش خواستم که کمکون کنه که تو خیلی راحت و بی دردسر بیای تو دل من ت،و باهاش قرار گذاشتم که وقتی تو بدنیا اومدی و مامان بانی و بابا بزرگ موفق به دیدن نوه خوشگلشون شدن در اولین فرصت بریم پیشش اینبار سه تایی( آخه امام رضا میدونه یکی از بزرگترین خواهشهای من اینه که مامان وبابام قبل از دیدن کوچولوی من ،مارو ترک نکنن).ل

بهرحال سفر عالییییی بود،باید چادر سر کردن منو میدیدی و از خنده غش میکردی ف،ده نفر آدم لازم بود تا منو چادرم رو جمع کنن.

کلی هم گشتیم ،شاندیز ،ادای احترام به حضرت فردوسی ،اخوان ثالث ، عطار و خیام ،بازدید از شهر کشف شده شادباخ و موزه مردم شناسی ، خلاصه مثل همیشه که سفر با بابایی بهترین خاطرات رو برام رقم میزنه کلی این سفر هم خاطره انگیز شد.غ

پس تو هم زودی بیا تا دفعه بعد سه تایی بریم و کلیییییییییییییییییییی خوش بگذرونیم .ب

کمامی منتظرته و عاشقته.ا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

faeqeh
4 تیر 90 13:55
وبلاگتو دوست دارم
به ما هم سر بزن آرزوی بهترینها رو برات دارم

عزیزم ممنون از لطفت ماهم به شما حتما سرمیزنیم

مامان تربچه
5 تیر 90 11:29
سلام خانمی
زیارت قبول
انشاالله هرچه سریعتر یک آلبالو از باغ بهشت میچینید


سلام عزیزم کیانا جون تو هم تو لیست دعاهام بودی مطمین باش تربچه تو هم زودی میاد سراغت