آلبالوی کوچولوی من و بابا

بابا

1390/2/10 14:39
نویسنده : مامان شقایق
635 بازدید
اشتراک گذاری

بابا داشتن خیلی عالیه ،خصوصا اگه یه بابایی داشته باشی که مهربونترین و باگذشت ترین و صبورترین و .............مردی باشه که میشناسی.

 من تو این دنیا دو نفر و میشناسم که اینطوری هستن. جفتشون روحای بزرگی دارن و قابل ستایشن.

یکیشون بابای خودمه ض، مردی که همیشه برای اطرافیان هم نمونه پدری بی نظیر بوده ، کسی که از خودش و زندگیش همیشه مایه گذاشت تا بچه هاش بزرگ بشن و به جایی برسن،کسی که تنها آرزوش این روزا دیدن تو هست .

بعله بابابزرگت رو میگم یا به قول خود من بابولی هوشنگ.   ص  ق

 

dadi

 

دومین مرد بزرگی که توی زندگیم شناختم و خوشبختی تمام لحظه هامو بهش مدیونمت ،بابای تو هستش آلبالوی من.

کسی که یه ذره بدی و بدخواهی تو وجودش نیست.نه تنها برای من بلکه برای همه اطرافیانش چیزی جز خوبی نمی خواد.مردی که با تمام وجود عاشقشم،چون سراپای وجودش محبت و عشقه.

کسی که برای تو بهترین بابای دنیا میشه، از الان بهت بگم آلبالو :قدر بابامحمد و بدون.عشق این بابا به تو میتونه دنیا رو تکون بده  شل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان
10 اردیبهشت 90 14:39
چقدر زیبا نوشتی آفرین
مامان شقایق
10 اردیبهشت 90 15:00
ممنون از لطفت مامان ماهان خدا پسرنازت رو برات حفظ کنه دوست عزیزم