آلبالوی کوچولوی من و بابا

گفتن یا نگفتن

1390/2/6 0:44
نویسنده : مامان شقایق
602 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

می بینی تو رو خدا کوزه گر از کوزه شکسته آب میخوره ،شوهوی آدم  باید خدای IT باشه اونوقت من برای ساختن این بلاگ خودمو بکشم .

                                  

تازه کلی باید گانگستر بازی درآرم  للتا بابای آیندمون نفهمه من دارم چیکار میکنم تا بتونم بعدا سورپرایزش کنم.

                                         سسس

البته اگه خودم طاقت بیارمو بهش نگم که البته بعید میدونم آخه دلم نمیییییییاد.

آخه اگه بگم شاید دعوام کنه و بگه چرا اینقدر زود؟هنوز که خبری نیست،ما که هنوز اقدام هم نکردیم

ولی من که میدونم ته دلش ضعف میره ،فقط میخواد تا تکلیف خونه روشن نشده دست نگه داره!!

خب پس الان مسئله این است :

گفتن یا نگفتنش ش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان تربچه
6 اردیبهشت 90 8:38
وااااااااای چه تشابهی! منم هنوز به شوشو نگفتم می ترسم بهم بگه توهم داری!!!!!!! خیییییییلی دوست دارم بهش بگم ولی هنوز زوده تو هم نگو، یه خورده که پیش رفتیم بعد می گیم راستی اگه کمکی از دستم برمیاد در خدمتیم، البته در این زمینه خیییییییلی با سواد نیستم the first step: link eachother