آلبالوی کوچولوی من و بابا

سومین قدم برای رسیدن به تو

1390/2/27 23:11
نویسنده : مامان شقایق
593 بازدید
اشتراک گذاری

آلبالوی عزیزمن

امروز من و بابا سومین قدم رو در جهت رسیدن به تو برداشتیم:

1-خوردن اسید فولیک

2--ساختن وبلاگ

3-رفتن پیش خانم دکتر

کوچولوی من ،امروز من و بابایی رفتیم پیش خانم دکتر اویسی که من خیلی هم دوستش دارم.کلی باهاش خندیدیم و خوش گذشت ،عاشق این اخلاق خوبشم.

بعد هم برای من و بابا محمد یه عالمه آزمایش نوشت که باید زودی بدیم.بهش گفتم که من چون عاشق بابایی هستم و بنظرم مردی بهتر از اون تو دنیا پیدا نمیشه ،دوست دارم آلبالوم هم توی ماه تولد باباش یعنی تیر ماه بدنیا بیادی ، خانم دکتر هم گفت ما باید از شهریور اقدامات جدی انجام بدیم.خجالت

امیدوارم اونطوری بشه که من دوست دارم. راستی اولش که رفتیم پیش خانم دکتر خیلی استرس داشتم اما بعدش خیلی بهتر شدماسترس

بعد هم که رفتیم سراغ کارای خونه جدید،پارکت و کاغذ دیواری و....... الانم کلی خسته هستم و دارم میمیرمظ

راستی دیشب هم عروسی فریبرزجون و شادی جون بود ط.براشون آرزوی خوشبختی بکن تو هم نازنینم .امیدوارم بعدها تو و آلبالوی اونها هم دوستای خوبی برای هم بشین.ی

مامانت که عاشقته و منتظرته

بوسسسسسسسسسسسسس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان تربچه
31 اردیبهشت 90 15:55
سلام عزیزم امیدوارم همه چیز اون طور که میخواین پیش بره
مامان آتین
31 اردیبهشت 90 16:26
سلام گلم
ایشالا همون طوری میشه که خودت میخوای
راستی من نمی دونستم لینکم کردی عزیزم !! ممنون منم لینکت می کنم

مرسی عزیزم از لطفت

مامان تربچه
2 خرداد 90 16:50
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است

زیباترین خطاب "مادر جان" است

"مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید

روزت مبارک مادر . . .
روزت مبارک دوست عزیزم . . .


دوست خوبم روز توهم مبارک
امیدوارم ما هم سال آینده جزو مادرها محسوب بشیم

مامان آتین
2 خرداد 90 17:13
````````````````````````````````````````````````````
````````````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$```````````````
``$`$``````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``````$``$``$`
``$`$``$``````$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$``````$`$`$``
$`$`$`$``````$$$$$$``````$$$$``````$$$$$$$````$$$$$``
`$$$$$``````$$$$$$$```O`$$$$$``O``$$$$$$$$`$$$$$$$``
`$$$$$$$$``$$$$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$$$$$```$$$```
````$$````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$````$$```
````$`````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$```$`````
`````$$$$$$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$$$$``````
``````````$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$`````````
```````````$$$`````$$$$$$$$$$$$$$$$`````$$```````````
````````````$$````````$$$$$$$$$$```````$$````````````
`````````````$$$```````````````````````$`````````````
```````````````$$````$$$$$$$$$$$``````$``````````````
````````````````$$$`````$$$$$$$$$$$``$```````````````
```````````````````$$$`````$$$$$$$$$$````````````````
``````````````````````$$$$$``$$$$$$$$$```````````````
`````````````````````````````$$$$$$$$$$``````````````
``````````````````````````````$$$$$$$$$``````````````
```````````````````````````````$$$$$$$```````````````
`````````````````````````````````$$$`````````````````


چیه ترسیدی؟
نتـــرس بابا فقط اومدم بگم وب آتین آپههههههه
روز مادر هم بهت تبریک میگم


منم به تو تبریک میگم مامان گل
به وب آتین هم که حتما سرمیزنم

مامان آتین
2 خرداد 90 17:15
اههممممممم ... ببخشید باید می گفتم روز زن
مامان تربچه
19 خرداد 90 8:43
شب آرزوهاست آرزو میکنم خانه قلبت پر از گلهای یاس،نغمه خوان خانه قلبت هزار باغ احساست پر از گلهای ناز،همچو یه قالی پر از نقش و نگار به رسم دوستی ما را هم از دعایتان فراموش نکنید
مامان ابوالفضل
21 خرداد 90 20:08
سلام سلام امیدوارم که به آرزوتون برسین و توی تیرماه یه آلبالوی آبداره قرمزه خوشمزه بیاد توی بغلتون
مامـان آتـیـن
24 خرداد 90 22:01
سلام شقایق جون خوبی عزیزم؟؟ کجایی؟ نیستی!!! امیدوارم هرجا هستی خوش باشی بووووووووس
مامان تربچه
24 خرداد 90 22:36
خانمی چرا آپ نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان تربچه
25 خرداد 90 21:43
ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است جان من، جانان من، روح و روان من علی لست تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی شکر لله حاصل عمر گران من علی است عیدت مبارررررررررک
الی
26 خرداد 90 13:54
اگر بدانی... چه کسی،کشتی زندگی را از میان موج های سهمگین روزگار به ساحل آرام رویاهایت رسانده است؟ "پدرت"را می پرستی!!! روز پدر مبارک